Pages

May 8, 2012

upu VS matrik

assalamualaikum.........

entri hari ni sikit kecewa sebab semalam dah tahu result UPU...agak mengecewakan sebab aku just dapat diploma kejuruteraan mekanikal kat UITM...hmmmm...kalau dulu maybe excited kalau dapat engineering..tapi sekarang aku lebih minat farmasi...lagi pun aku just dapat diploma...aku amat mengharapkan asasi farmasi...tapi tak dapat...dah tak bukan rezeki aku kot nak belajar asasi...tak pe lah..aku dah redha..

so sekarang aku dah decide nak pergi matrik jelah...biarlah jauh nun kat perlis...aku tak kisah lah...sebab kawan2 aku pun ada jugak kat sana...semalam pun ma dah pergi umah mama(mak sedare).ma dah bincang dengan pasal nak hantar aku kat perlis.dah tempah hotel pun..

alhamdulillah ma n abah nak hantar aku kat perlis...syukur sangat2...ma n abah terpaksa cuti kerja 2 hari la...27 n 28 mei..sebab kitorang akan bertolak pagi dari rumah ke perlis...mak sedare aku yang bongsu pun bising nak pergi jugak kat perlis..maklum lah..majoriti famili aku tak pernah jejak kaki kat perlis..

sekarang ni aku tak prepare ape2 lagi untuk pergi matrik..hmmm...entah la...sabar jelah..hahaha...
macam mana lah rupa matrik aku ye...tadi ada jugak google matrik aku..jumpa lah sikit2....

jumpa ni je...hahaha...nasib lah...

korang doakan aku dapat belajar elok2 kat matrik ye..aku nak capai cita2 aku jadi pharmacist...insyaAllah aku dapat..aminnnn...

aku agak jeles dengan kawan2 yang dapat sambung belajar asasi..tapi aku pujuk diri aku sendiri sebab aku tengok pun kawan2 yang dapat straight A's je yang dapat asasi..so aku mesti lah tak dapat...takpe lah..aku da dapat terima...hoho....

ok lah..setakat ni jelah aku mengarut kat sini..babai.....


No comments: