Pages

May 7, 2012

hati ku lap dap lap dap

assalamualaikum......

hati dah rasa macam tak tentu hala lah sekarang...yela..mana tak nye..result UPU dah nak keluar pukul 12 p.m. esok...takut sangat2 sekarang ni...macam2 perasaan ada sekarang..berdebar la,takut la...tadi sebenarnya dah tertidur..tapi tiba2 tersedar sebab teringat kat result UPU dah nak keluar..ingatkan pukul 12a.m...rupa2nya,12 p.m....adoyaiiii...hati aku ada lah macam dah nak pecah fikir pasal UPU ni...cewah...sampai nak pecah..banyak betul hiperbola..tapi...maybe hati aku da macam ni kot....
                                                   
                                             hahaha...lebih kurang lah kot...hati aku macam ni la kot..

ya Allah...moga2 aku dapat lah sambung belajar lam asasi farmasi..eventhough aku ada dapat tawaran ke kolej matrikulasi kat perlis,tapi aku still tunggu asasi farmasi...tak tahu lah kenapa aku nak sangat tunggu asasi...maybe sebab aku tak nak pergi kat perlis kot....hehehe...aku kesian kat kawan aku yang tak dapat sambung belajar kat matrik...sekarang diorang tunggu result UPU jela..insyaAllah korang dapat yang UPU ye...amin...kawan2,aku sayang kat korang semua...harap2 kita dapat yang terbaik ye...insyaAllah...hmm..setakat ni jelah entri umtuk malam ni..penat la...esok lah ye..babai...

No comments: