Pages

May 6, 2012

setelah lama menyepi !!!!

assalamualaikum........

fuhhhhh...lama betul x buka blog nie...sekarang dah umur 18tahun...so,da bukan jadi budak kecik kot..hehehe...aku sekarang tengah berdebar nak tunggu result UPU...esok dah keluar result.huhuhu...

ok3...sekarang nak explain kenapa la lama sangat x update blog ni...sebenarnya,aku baru je habis bertapa kat kem benum hill resort 17 mac 2012....best sangat2 dapat pergi kem PLKN tu...x sangka pulak yang PLKN tu best....banyak sangat la kenangan pahit manis kat kem PLKN tu...terlalu banyak...sampai hari2 ingat kat KEM...hohohoho....nanti ada masa,aku bagitau dengan lebih lanjut pasal kem PLKN ye....just wait and see okey !!!sebelum tu,ni ada la sikit gamabr2 aku kat kem...sikit je tau...nanti lain klai,baru aku bagitau secara spesipik pula..hehehe....


                                                            1 bar CHARLIE  KOMPENI !!

                                                           
                                                            kami kawan selamanya
         

                                                               kelas KOMPENI
                                 

                                              wirawati CHARLIE bersama ketua kompeni kami

No comments: