Pages

May 8, 2012

ASAM???????

assalamualaikum......

kali ni aku nak buat page ni khas untuk ASAM....ape tu ASAM???asam boi ke??hahaha...bukan lah...ASAM ni sebenarnya gabungan nama daripada AS n AM....sape tu???

ok lah...aku nak terangkan...AS tu adalah aku dan AM tu adalah orang yang ada bergambar dengan aku..budak lelaki tu..ok lah..sebenarnya,budak lelalki tu lah yang buat gabungan nama ni.aku ikut jelah..malas nak fikir2 sangat..hahahaha....

kitorang kenal kat kem PLKN...tak delah lama sangat kitorang kenal...baru jela...aku cerita lah sikit pasal dia ye..dia lahir kat terengganu..dan sekarang tinggal kat gua musang..dia sama umur dengan aku jelah...dah nama pun kenal kat kem PLKN..dia sekolah kat sm teknik pengkalan chepa dulu...result SPM dia tak delah hebat sangat pun..setakat dapat cukup2 makan jelah...tak payah bagitau lah kot kan...


aku ada stalk fb dia tadi...ni lah gambar dia kalu korang still tak paham2 sape la budak lelaki yang aku dok ceritakan...ye....hehehe...


hensem x?? xkot..hehehe...

dah tak tahu nak cerita ape lah...lain kali la pulak ye..babai...

2 comments:

aanie said...

x hensem....n cari yg result gempak sikit....

nurul aswati said...

hohoho....:-)