Pages

May 12, 2012

selamat tinggal sayang !!!!

assalamualaikum.....

aku sedih sangat lah hari ni...hmm..bukannya sedih ape pun...aku sedih sebab abang aku dah nak balik shah alam malam ni...aku bukan sedih dia nak pergi..tapi aku sedih sebab dah tak dapt nak on9..hohohoho...takdelah...aku sedih jugak sebab dia dah nak pergi..dah tak dapat nak manja2 dengan dia..hmm...sorang2 pulak lah kat rumah...sedihhhhh....

dah lah hari nie kawan aku dah daftar masuk sekolah untuk sambung belajar tingkatan 6....sementara tunggu panggilan politeknik...pukul 1 p.m tadi dia bertolak pergi kat sekolah dia...maknanya start esok dia dah start belajar as a school student..hohoho...still bergelar budak sekolah..nasib baik aku dah takde gelaran tu and aku dah tak mahu pegang gelaran tu..hahaha...

saat2 aku jadi pelajar sekolah....

kadang2 aku teringat jugak kenangan aku kat sekolah dulu...best sangat2 aku bersama kawan2 aku kat hostel..kenangan yang tak mungkin aku lupakan sampai bila2...

 nie aku dengan kawan aku tengah belajar physics....


nie lah bas kesayangan sekolah aku...


yess...this is my school....

ok3...sebenarnya back to real story...dah jauh sangat aku melendong ni....sebsenarnya maybe nie last aku post entri kat sini...sebab dah takde sumber untuk aku on9...aku takde laptop...so sad...abah,bila nak beli laptop kat adik???huhuhu...aku harap dapat jugak post entri kat sini lain kali...tapi dah tak dapat post selalu lah...sebab nanti 28hb nie aku dah nak daftar kat matrik...so,korang doa2kan aku ye...biar aku jadi student yang terbaik...amin...

okey lah korang...aku rasa sampai sini jelah ye...aku nak pergi solat maghrib pulak..aku harap dapat jumpa balik dengan korang kat sini...sedih sangat2 sebab dah tak dapat post entri kat sini..babai semua..........

No comments: