Pages

May 9, 2012

belajar memandu....

assalamualaikum semua.........

entri hari ni sebenarnya tak tahu nak cerita apa kat korang semua...tiba2 teringat pasal kelas memandu semalam...haha...rasa nak gelak sakan je...

semalam aku ada kelas memandu setelah beberapa hari aku cuti sebab hujan dan cuti....mula2nya cikgu aku janji kelas aku pukul 4.30 ptg...so aku bersiap2 lah nak pergi kat pejabat dia lam kul 4.15 ptg...dah siap aku terus keluar lah....tengah best2 aku dok jalan 2(dah la penat) tiba2 cikgu aku call....

dia pun ckp la "nurul,kelas kita postpone ye...pukul 5.30 la ye..ramai sangat ni kat litar..." aku ni punya lah rasa nak meletup..tapi sabar jelah...aku pun pusing balik rumah...bermalas-malasan kat rumah semsentara tunggu jam pukul 5.30ptg...

then,dah sampai pukul 5.15 ptg..aku pun bergerak lah ke pejabat cikgu aku balik...rupa2nye kawan aku dah ada kat pejabat...dia pun sebenarnya kena nasib yang sama dengan aku..tapi dia lagi teuk sebab dia da sampai kat pejabat..terpaksa lah balik rumah balik..kesian dia..

kitorang pun tunggu lah cikgu kitorang sampai..punya lah lama...last2 kerani dia yang sampai...kerani dia yang hantar kitorang sebab cikgu tak dapat angkut kitorang ke litar...hmmm..

sampai kat litar,kitorang kena tunggu lagi sebab cikgu kitorang tak siap2 lagi dok mengajar orang lain...kitorang pun tunggu la...sambil2 dok tunggu turn kitorang,kitorang pun borak2 lah...tengah2 dok borak2 tu,datang lah satu idea pelik kawan aku ni....

korang agak2 ape????

                                                  korang rasa dia buat ape tu??

ye!!!!dia tengah amik gambar lembu dan biri2...hahaha..aku punya lah gelak sakan time tu...tiba2 aku ada idea gila nak amik gambar dia..boleh lah aku ceritakan kat korang semua...

lepas siap kawan aku tu amik gamabr lembu dan biri2,kitorang pun dah dapat belajr kereta...hmm...kejap je kitorang belajar time tu..sebab dah lewat...kawan aku tu still belajar dengan cikgu..aku jelah drive sorang2..cikgu best je rilek kat pondok sambil2 hisap rokok sebab aku da boleh drive sorang2...dah lama dah aku drive sorang2...hehehe....

okey lah korang...dah kering idea lah..nanti kalau ada cerita best,aku cerita lagi ye..babai...

No comments: