Pages

May 10, 2012

hepi !!!!!!!

assalamualaikum.......

hari nie aku happy sangat2...Tuhan jelah yang tahu betapa happy nye aku hari nie...dah lah semalam aku dah dapat beli baju jersi kelantan...dah lama sangat2 aku berhasrat nak beli...and last,aku dah dapat beli...suka sangat2....

               ha..nie lah baju aku...tapi aku malas nak snap baju aku...so,aku tanye mr google jelah..hehehe...

suka sangat2 hari nie..hari nie aku dah pakai jersi nie..saje2 nak suka2...rupa2nya ramai jugak yang pakai hari nie..adoyai...dah lah majoriti pakai sama pattern..tapi tak pelah..semangat GOMO KELATE GOMO tu yang penting!!!!go kelate!!!

nanti aku nak beli jersi malaysia pulak..tapi budget tak cukup lah..adoi...anybody nak tolong belanja tak??please3!!!!!!!

aku happy jugak hari nie sebab aku dapat new picture kawan aku...korang nak tengok ke??aku tunjuk sikit jelah ye..takleh banyak2..hehehe...

                                                         perasan kan dia nie.hehehe...

ok tak dia die??ok la kot...

2 comments:

dayah_chong said...

sabar dayah sabar !!nanti kaw jugak chong..haha..jeles siut !!!huwaaa !!nak jumpe chong..tak aci korg dapat date !!

nurul aswati said...

sabar dayah....nanti ko pnye time plak..ak gak yg jeles nnti..hohoho...