Pages

May 7, 2012

durianthon

assalamualaikum.........

mesti semua tertanya2 kan kenapa la tetiba keluar cerita pasal durianthon ni...semalam bukan main lagi berdebar2 cakap pasal result UPU..hahahahaha....sebsenarnya,ma ada ubat untuk aku hilang rasa berdebar...ma beli sebiji buah durian untuk aku...mekasih ma..sayang ma sangat2...tapi,sebelum dapat makan tu,punya la azab nak boleh makan durian..maklum la,durian untuk hilangkan debaran la konon.....mula2 aku tak layan ma aku buka buah durian tu..yelah,baru je siap makan nasi..perut dah kenyang,so dok termenung la depan tv..lepas tu,abang aku bising2 suruh aku pergi tolong ma...mak aiii..punya la terkejut..ma guna parang semata2 nak buka buah durian yang agak degil bin degul...aku pun dengan perasan kuat,try la nak kopek buah durian tu guna tenaga aku semata2....fuhhhhhhhhh...berpeluh2 juga la...durian degil..biasa lah...tapi takpe lah...nasib baik la isi dia sedap..kalau tak sedap,dah lama durian tu masuk dalam parit tepi rumah aku..hahahaha....sebselum makan tu,sempat jugak snap gambar..sesaje nak suruh kakak aku jeles...sebab dia pun minat jugak buah durian ni...isi dia pun besar2 jugak...tapi sayang..bukan duarian D24...tapi takpe lah..durian tu still sedap....hehehehehe....


                                                      tengok..punya lah besar durian ni.....

                                                   ha...ni lah yang mula2 aku makan...besar...

                            ni apesal pulak??? ni lah biji durian yang aku makan yang atas 2..sampai licin...

dapat makan seulas je..kenyang sangat....

setakat  ni jelah entri untuk durianthon ni...kak,jangan jeles ye..kekekeke....nanti adik tolong makan untuk kak jugak ye..hehehe...

2 comments:

aanie said...

sedapnya mkn durian....huhu....
ma, nak jugak...huwaaaa.....

nurul aswati said...

hehehe..nk jugak???ad agi nie..mari la...